=== DODATKOWE PARAMETRY NARZĘDZI, BRONI I ZBROI ===
--- OBRAŻENIA ---
Drewniany miecz - 4 ataku Kamienny miecz - 6 ataku Żelazny miecz - 8 ataku Diamentowy miecz - 10 ataku Złoty miecz - 15 ataku
Motyki - 1 ataku Narzędzia - 2 ataku Złote Narzędzia - 4 ataku
--- WYTZYMAŁOŚĆ PRZEDMIOTÓW ---
Drewniane narzędzia - 50 pkt. Kamienne narzędzia - 100 pkt. Żelazne narzędzia - 200 pkt. Diamentowe narzędzia - 1300 pkt. Złote narzędzia - 1500 pkt.
Drewniany miecz - 50 pkt. Kamienny miecz - 100 pkt. Żelazny miecz - 200 pkt. Diamentowy miecz - 1300 pkt. Złoty miecz - 150 pkt
--- OBRONA ZBROI ---
Każda częśc złotej zbroi - x2 mocniejsza od diamentowej (np. diamentowy napierśnik daje 8 pancerza, złoty napierśnik daje 16 pancerza)
!!! WAŻNE !!!
Spoiler:- Obrażenia są podawane w punktach ataku oznacza to że każdy 1 punkt ataku to 0,5 serduszka w grze (np. miecz diamentowy ma 10 ataku to oznacza, że zadaje 5 seduszek na jeden cios) - Drewniane narzędzia - 50 pkt. oznacza to, że moge drewnianegi narzędzia użyć 50 razy czyli n.p łopatą wykopać 50 piasku.
=== SIŁA POTWORÓW ===
--- ZWYKŁE POTWORY ---
ZOMBIE - 50 życia - 8 ataku
SZKIELET - 35 życia - 5 ataku
PAJĄK - 25 życia - 4 ataku - 2 penetracji pancerza
PAJĄK JASKINIOWY - 15 życia - 4 ataku - zatruwa na 15 sek. 1 obrażeń/1,5 sek
CREEPER - 25 życia - 6 wielkości wybuchu (normalnie 5) - po wybuchu zostawia ogień
ENDERMAN - 80 życia - 12 ataku - 5 penetracji pancerza
SLIME = Duży - 16 życia - 4 ataku - dzieli się na mniejsze slimy po zabiciu = Średni - 4 życia - 2 ataku - dzieli się na mniejsze slimy po zabicu = Mały - 1 życia - 0 ataku
WIEDŹMA - 26 życia - rzuca miksturami: zatrucia, obrażeń, spowolnienia - używa mikstur: regeneracji, odporności na ogień - odporna na obrażenia od mikstur
ŻELAZNY GOLEM - 150 życia - 25 ataku - przy ataku podrzuca w powietrze
RYBIK CUKROWY - 20 życia - 4 ataku - jest bardzo mały i zwinny
ZOMBIE PIGMAN - 20 życia - 7 ataku - 2 pancerza - 4 penetracji pancerza - zawsze agresywne - odporny na lave i ogień
MROCZNY SZKIELET - 20 życia - 12 ataku - wysysa życie - odporny na lave i ogień
BLAZE - 30 życia - 7 ataku - strzela kulami ognia zadającymi 8 obrażeń oraz podpalają - potrafi latać - odprony na lave i ogień
GHASTY - 20 życia - strzela kulą ognia, która wybucha o maksymalnych obrażeniach 20
KOSTKA MAGMY = Duża - 16 życia - 6 ataku - 12 pancerza - dzieli się na mniejsze kostki magmy po zabiciu = Średnia - 4 życia - 4 ataku - 6 pancerza - dzieli się na mniejsze kostki magmy po zabicu = Mała - 1 życia - 2 ataku - 3 pancerza
--- BOSSY ---
SMOK KRESU - 500 życia - 25 ataku - potrafi latać - ma leczące go wieże - niszczy teren, którego dotknie - przesuwa graczy, gdy wleci na nich - odporny na lave i ogień
WITCHER - 300 życia - 7 ataku - strzela wybuchającymi pociskami - wysysa życie z ofiar - niszczy bloki, na które się natknie - potrafi latać - po odebraniu mu połowy życia przestaje on latać i staję się odporny na ataki dystansowe
GIGANT - 250 życia - 16 ataku - ma wielkość około 35 kratek
!!! WAŻNE !!!
Spoiler:- Życie jest liczone że 1 życia= 0,5 serduszka n.p zombie ma 50 życia czyli 25 serduszek. - Atak również jest liczony jak życie, czyli 1 ataku= 0,5 zabranego serduszka n.p jeżeli zombie ma 8 ataku i mnie uderzył oznacza to, że zadał mi 4 serduszka - Pancerz i penetracja pancerza również jest liczona jak życie i atak, czyli jeżeli mam 4 pancerza to na ekranie wyświetla mi się 2 znaczki pancerzu. Gracz może mieć 20 pancerzu maksymalnie. - Penetracja pancerzu oznacza ile pancerzu stwór może zignorować n.p pająk ma 2 penetracji pancerza oznacza to jeżeli mam 2 pancerza to uderzy mnie on tak jakbym miał 0 pancerza. Jeżeli miałbym 5 pancerza, a uderzyłby mnie pająk to zadał by mi tyle obrażeń jak miałbym 3 pancerza. - Te parametry dotyczą siły potworów tylko na tym serwerze. Niektóre z parametrów potworów mogą się pokrywać.
|