=== DODATKOWE PARAMETRY NARZĘDZI, BRONI I ZBROI ===
--- OBRAŻENIA ---
Drewniany miecz - 4 ataku
Kamienny miecz - 6 ataku
Żelazny miecz - 8 ataku
Diamentowy miecz - 10 ataku
Złoty miecz - 15 ataku
Motyki - 1 ataku
Narzędzia - 2 ataku
Złote Narzędzia - 4 ataku
--- WYTZYMAŁOŚĆ PRZEDMIOTÓW ---
Drewniane narzędzia - 50 pkt.
Kamienne narzędzia - 100 pkt.
Żelazne narzędzia - 200 pkt.
Diamentowe narzędzia - 1300 pkt.
Złote narzędzia - 1500 pkt.
Drewniany miecz - 50 pkt.
Kamienny miecz - 100 pkt.
Żelazny miecz - 200 pkt.
Diamentowy miecz - 1300 pkt.
Złoty miecz - 150 pkt
--- OBRONA ZBROI ---
Każda częśc złotej zbroi - x2 mocniejsza od diamentowej (np. diamentowy napierśnik daje 8 pancerza, złoty napierśnik daje 16 pancerza)
!!! WAŻNE !!!
Spoiler:
- Obrażenia są podawane w punktach ataku oznacza to że każdy 1 punkt ataku to 0,5 serduszka w grze (np. miecz diamentowy ma 10 ataku to oznacza, że zadaje 5 seduszek na jeden cios)
- Drewniane narzędzia - 50 pkt. oznacza to, że moge drewnianegi narzędzia użyć 50 razy czyli n.p łopatą wykopać 50 piasku.
=== SIŁA POTWORÓW ===
--- ZWYKŁE POTWORY ---
ZOMBIE
- 50 życia
- 8 ataku
SZKIELET
- 35 życia
- 5 ataku
PAJĄK
- 25 życia
- 4 ataku
- 2 penetracji pancerza
PAJĄK JASKINIOWY
- 15 życia
- 4 ataku
- zatruwa na 15 sek. 1 obrażeń/1,5 sek
CREEPER
- 25 życia
- 6 wielkości wybuchu (normalnie 5)
- po wybuchu zostawia ogień
ENDERMAN
- 80 życia
- 12 ataku
- 5 penetracji pancerza
SLIME
= Duży
- 16 życia
- 4 ataku
- dzieli się na mniejsze slimy po zabiciu
= Średni
- 4 życia
- 2 ataku
- dzieli się na mniejsze slimy po zabicu
= Mały
- 1 życia
- 0 ataku
WIEDŹMA
- 26 życia
- rzuca miksturami: zatrucia, obrażeń, spowolnienia
- używa mikstur: regeneracji, odporności na ogień
- odporna na obrażenia od mikstur
ŻELAZNY GOLEM
- 150 życia
- 25 ataku
- przy ataku podrzuca w powietrze
RYBIK CUKROWY
- 20 życia
- 4 ataku
- jest bardzo mały i zwinny
ZOMBIE PIGMAN
- 20 życia
- 7 ataku
- 2 pancerza
- 4 penetracji pancerza
- zawsze agresywne
- odporny na lave i ogień
MROCZNY SZKIELET
- 20 życia
- 12 ataku
- wysysa życie
- odporny na lave i ogień
BLAZE
- 30 życia
- 7 ataku
- strzela kulami ognia zadającymi 8 obrażeń oraz podpalają
- potrafi latać
- odprony na lave i ogień
GHASTY
- 20 życia
- strzela kulą ognia, która wybucha o maksymalnych obrażeniach 20
KOSTKA MAGMY
= Duża
- 16 życia
- 6 ataku
- 12 pancerza
- dzieli się na mniejsze kostki magmy po zabiciu
= Średnia
- 4 życia
- 4 ataku
- 6 pancerza
- dzieli się na mniejsze kostki magmy po zabicu
= Mała
- 1 życia
- 2 ataku
- 3 pancerza
--- BOSSY ---
SMOK KRESU
- 500 życia
- 25 ataku
- potrafi latać
- ma leczące go wieże
- niszczy teren, którego dotknie
- przesuwa graczy, gdy wleci na nich
- odporny na lave i ogień
WITCHER
- 300 życia
- 7 ataku
- strzela wybuchającymi pociskami
- wysysa życie z ofiar
- niszczy bloki, na które się natknie
- potrafi latać
- po odebraniu mu połowy życia przestaje on latać i staję się odporny na ataki dystansowe
GIGANT
- 250 życia
- 16 ataku
- ma wielkość około 35 kratek
!!! WAŻNE !!!
Spoiler:
- Życie jest liczone że 1 życia= 0,5 serduszka n.p zombie ma 50 życia czyli 25 serduszek.
- Atak również jest liczony jak życie, czyli 1 ataku= 0,5 zabranego serduszka n.p jeżeli zombie ma 8 ataku i mnie uderzył oznacza to, że zadał mi 4 serduszka
- Pancerz i penetracja pancerza również jest liczona jak życie i atak, czyli jeżeli mam 4 pancerza to na ekranie wyświetla mi się 2 znaczki pancerzu. Gracz może mieć 20 pancerzu maksymalnie.
- Penetracja pancerzu oznacza ile pancerzu stwór może zignorować n.p pająk ma 2 penetracji pancerza oznacza to jeżeli mam 2 pancerza to uderzy mnie on tak jakbym miał 0 pancerza. Jeżeli miałbym 5 pancerza, a uderzyłby mnie pająk to zadał by mi tyle obrażeń jak miałbym 3 pancerza.
- Te parametry dotyczą siły potworów tylko na tym serwerze. Niektóre z parametrów potworów mogą się pokrywać.
Offline